Prisma - Projects: Resources, Insights and Management - a Social Media Approach

Acesta este cel de-al doilea proiect european la care particip. Daca vreti sa cititi despre primul, o puteti face aici. Acesta s-a desfasurat in Romania, la Ibis, langa Gara de nord si a fost organizat (pana in cel mai mic detaliu) de Geyc.



Cum am aflat de el?
Recent am participat la un curs de Comunicare si PR, unde ni s-a povestit de acest proiect ce urma sa se desfasoare in Noimebrie-Decembrie. (A durat 9 zile - din 29.11 pana in 07.12) Daca sunteti interesati de proiecte asemanatoare, vizitati pagina GEYC - http://www.geyc.ro

La fel ca si primul proiect, a fost finantat in intregime de Uniunea Europeana (mancare, cazare, transport pentru cei care au avut nevoie). A fost un Training Course la care au participat 12 tari, dupa cum urmeaza: Armenia, Bulgaria, Estonia, Grecia, Croatia, Italia, Republica Moldova, Tarile de Jos, Polonia, Romania, Turcia si Ucraina.




Echipa de romani s-a compus din 5 membrii: 2 fete si 3 baieti si i-as adauga aici si pe cei din organizare (inca 3: 2 fete si un baiat).


Ce am invatat?

Pai am invatat cum sa folosesc mai bine Google Drive (si alte produse Google) , Trello, Internal & External Communication, cum sa fac un proiect sa devina "mai vizibil" cu ajutorul instrumentelor Social Media, despre Fundraising, cum sa ne organizam intr-o echipa - cu ajutorul testului Belbin. Am avut dezbateri pe marginea fenomenului "social media" - argumente pro si contra.

Tot la ce am invatat as adauga si imbunatatirea limbii engleze si dezvoltarea cunostiintelor despre celeltalte culturi.

Dupa cum spuneam mai sus, totul a fost foarte bine organizat, iar o zi se desfasura dupa cum urmeaza:
- se incepea cu un mic dejun (bufet suedez)
- urma o activitate ( in care se explica un Social Media tool )
- o pauza de cafea ( cu ceva dulce langa )
- un Case study
- pranzul ( foarte consistent si delicios )
- putin timp liber
- o alta activitate desfasurata pe echipe (prin care se punea in practica ceea ce se invata dimineata)
- o pauza de cafea ( cu fructe )
- metode de feedback
- o ora free time
- cina ( la fel de consistenta )
- in primele trei zile am desfasurat alte activitati dupa cina, in urmatoarele am avut free evening si fiecare s-a organizat cum a dorit.

Evident, intre aceste activitati au avut loc si teambuilding-uri, energizere si muuulte glume. Atmosfera a fost foarte relaxanta.

Am invatat.


Ne-am jucat.


Am aflat despre Comunicare, Strategie, Time Management.

Ne-am impartit pe roluri pentru a dezvolta o fabrica de avioane, pas cu pas.

Am construit case din cuti si bete de chibrit, ca sa invatam sa lucram in echipa.



Seara interculturala a fost superba, am avut ocazia sa gustam bomboane foarte multe dar si destul de multe tipuri de salam, branza si sosuri.

Masa Romaniei



Masa Moldovei

Masa Armeniei

Masa Estoniei


Am avut o zi intreaga la Spatiul Public European, unde am primit o multime de materiale pentru informare cu privire la Uniunea Europeana. Acolo am invatat despre Youth Exchange, EVS si Training Courses.

De asemenea am fost la parada de ziua Romaniei.

Despre ceea ce am invatat concret (cum sa folosesc Social Media Tools) o sa scriu in alte posturi. Kiss kiss!

Comentarii

Postări populare