Saptamana 2, Erasmus

Hello :)

Iata ca a trecut (mult mai repede) ce-a de-a doua saptamana a mea in Innsbruck. Deja m-am obisnuit aici destul de bine. Nu e totul roz (inca) dar sunt pe drumul ala.

Luni:
Cumva (mi-am uitat esarfa mea mult iubita acasa) am reusit sa racesc destul de tare. Am avut doua cursuri (Agrar- und Regionalsoziologie si Gegenwartsgesellschaft). Drept sa spun, primul mi-a placut mai mult, proful este un om super, glumet si materia e captivanta. La finalul cursului a pus un filmulet de 8 minute cu niste glumite (din pacate erau spuse in accentul tirolez si nu am reusit sa inteleg prea multe), dar era o doamna care radea foarte comic. Am descoperit unde e Lidl-ul (si mi-am gasit paine ieftina :)) )

Marti:
Am avut primul curs de germana pentru Erasmus, intr-un CONTAINER (ati citit bine) :)). Profa este foarte tare, cursul a fost foarte amuzant si am plecat de acolo cu sperante si entuziasm. Colegii sunt din Franta, Italia, Spania si cativa din Estul Europei (gen state ex-rusesti)

Miercuri:
Am avut statistica (materie pe care in Romania am adorat-o) insa aici am urat-o din primele 5 minute :)). De ce? Pentru ca proful ar fi vrut sa facem interviuri telefonice (noroc ca m-a iertat si eu nu trebuie sa fac, ieeei), apoi sa prelucram datele si sa le prezentam. O intreaga chestie complicata, de care credeam ca am scapat. Apoi a trebuit sa lucram in SPSS (pe care il stiam cat de cat) insa surpriza! (neplacuta) calculatoarele sunt si ele toate in germana si efectiv nu stiam de unde si cum trebuie sa fac chestii. Alt minus pt mine a fost faptul ca proful vorbea EXTREM de repede. Una peste alta imi fac griji pentru acest curs :( dar am gasit o echipa draguta care m-a acceptat.

Joi:
Am avut din nou cursul de germana, unde am avut un joc destul de interesant. Am lucrat in echipa si fiecare echipa avea cate o listuta cu 8 cuvintele pentru care trebuia sa faca o definitie, astfel ca ceilalti sa ghiceasca cuvantul. A fost amuzant.

Vineri:
Ha! A fost o zi amuzanta, am iesit cu Georgiana si cu inca un roman (Vali) si am luat trenul 2 statii din Innsbruck pana in Hall in Tirol. Am vizitat oraselul si punctele cheie ale sale, dupa cum urmeaza:




Au si ei "moastele lor" :))
Inainte sa plecam, Vali si Georgiana au mancat cu 10 Euro - all you can eat - undeva langa gara la un hotel - mancare asiatica (daca e cineva interesat de detalii, o sa ma interesez de numele hotelului)

Sambata:
Azi am vizitat castelul Ambras (intrarea pentru studenti 5 euro - merita complet) si am admirat camera armelor, uniformele militare, un paun viu, superb, camera comorilor, bisericuta castelului si curtea. 











Bineinteles ca nu am uitat sa le lasam in caietul cu amintiri al castelului faptul ca Romania was here! ^_^
Dupa am urcat pana la Hungerburg cu autobuzul (860 m altitudine) am admirat peisajul deosebit, iar Georgiana si Vali au urcat pana la Hafelekar cu telefericul (2256m), unde aparent a fost un vis. 

La pranz am mancat cu 8.60 - all you can eat - impreuna cu Georgiana mancare "traditionala". Seara am baut cate un suc/bere la Vapiana (locul asta a devenit preferatul nostru). (Au jeleuri la intrare, se intelege de ce e preferatul meu, iummmmi)

Cam asta a fost saptamana mea, pentru ca maine planuiesc sa stau si sa citesc pentru facultate. A voastra cum a fost?

Ps: Ce mi-a placut/ ce nu mi-a placut:

Saptamana asta am iubit: :-)
- faptul ca ei isi aplauda fiecare profesor dupa fiecare curs (prin ciocanit in banca)
- faptul ca urmeaza alegeri studentesti si fiecare "partid" si-a facut campanie electorala (am primit un creion, un post-it verde (www.gruenden-im-tirol.at) si un caiet. As fi putut sa primesc si cafea, dar nu consum.. deci :)
- faptul ca vremea a fost superba.
- colegii din grupa de germana 
- am avut super mult timp liber
- mi-a trecut raceala foarte repede.

Ce nu mi-a placut:
- am pierdut ceva nematerial deosebit de important pentru mine. :-(
- am racit.
- statistica

Comentarii

Postări populare